Saturday, February 11, 2012

Hari yang indah belaka

Assalamualaikum.

semalam memang indah.

10 Februari 2012.

puih.

haha.

sungguh celaka.

opps.

bagaimana dengan lesen memandu kalian?

yang dah lepas boleh zip bibir yang munggil sangat tu.

aku gagal QTI.

QTI tu Qoqonut Tampar Itik.

awesome weiii. *ayat Baki Zainal*

memang la aku tipu.

QTI tu . . . . . .. . . . . .

skrin handphone aku pecah.

punya la sebelum ni hempap handphone tu sihat berotot je.

kenapa mesti  nak sama hari dengan aku gagal QTI.

oh menyampahnya.

tak bagi tahu mak abah lagi pasal handphone.

dah bagi tahu mak pasal gagal QTI.

tak bagi tahu abah pasal gagal QTI.

orang kata nanti kena ceramah free ye.

abah kata sebelum JPJ test, kena tunjuk dekat abah macam mana aku memandu.

abah kata nak denda ketuk ketampi kalau ada salah.

comel kan.

yang pelik, ramai kawan aku gagal QTI.

masalahnya benda dah ok semua sebelum QTI.

serius.

tiba-tiba tiga penjuru tak dapat buat.

langgar garisan.

kena jampi heh tempat litar memandu tu.

orang tu nak duit.

suruh ambil kelas tambahan.

harhar.

tak baiklah tuduh orang kan.

salah sendiri.

harhar.

aku jugak bagi signal lambat dekat jalan raya.

wahh celaka lagi.

dan ini bukan sebab aku gelabah masa QTI.

aku berada dalam keadaan tenang masa tu.

macam dalam latihan.

macam biasa.

tapi,

apa nak jadi dengan industri hiburan kita ni. *cilok ayat dalam "WAKTU REHAT"*

tiba-tiba.

ya aku sunggu kecewa seperti baru putus cinta.

lalu menghempap handphone ke atas meja.

tidak aku sangka skrin handphone pecah.

aku hanya mampu berkata "akhirnya."

wah macam pantun pula.

harhar.

bye.

kejap.

tiba-tiba teringat kata-kata fapeppermint.

"lulus lesen lagi gembira daripada lulus SPM. cuba laa."

baru gagal QTI pun dah kecewa.

harap JPJ test nanti LULUS.

InsyaAllah.

16 Februari 2012.

harhar.



ta-dahhhh.


awesome.
ni laptop yang aku guna sekarang.
ni cerita tahun lepas.
bukan aku buat.
harap maklum.
muah.



No comments:

Post a Comment