Saturday, March 5, 2011

Ujian Selaras Satu 2011.




*abaikan 5 Akaun 1.

Nampak nampak, aku ujian ah minggu depan. Nampak nampak, aku tidak boleh lagi membuka fesbuk. Nampak nampak, ada underline warna merah gitu pada sesetengah subjek. Kau rasa agak agak kenapa ye. Siapa tak nampak, meh sini saya bedah mata awak k. Saya kan nak jadi akauntan. haa?

Pfft, dengar macam kacang gila kan selaras satu. Bagi aku kan kan, hehehehehe *sengih. Mula je hari Isnin, Addmath! Hamboii, ce to lakanya, tahu la nak kasi aku cuak. Berkesann betul bagi kaki gelabah macam..er aku. hikk :D

dan sebenarnya sepatutnya seharusnya aku amik sembilan subjek je. Tiba tiba tertukar menjadi sepuluh subjek. Fuyohhhhhhh. Ni nak story sikit ni, ada ah suatu hari tu, otomen dtg. Otomen pun memberi nasihat yang buat aku tertarik dengan kekacakannya. Dia cakap " #$%^&*&^%$#$%^&* ". Aku faham weh dia cakap apa. Aku faham gila sampai aku teringin nak tambah subjek PENDIDIKAN SENI VISUAL, lalu berubah la dari sembilan ke sepuluh subjek. mana tak hebat kan, sebab tu aku cerita.

" #$%^&*&^%$#$%^&* ". <--- "ahh tidakk! hasiutnya, apa yang dia cakappp!". - pembaca blog.

Haaaaaaaaaaaaaaaa part ni gempak. Lepas ujian kan cuti seminggu. Fuh fuh, aku tak happy lansung k. Hari isnin iaitu 140311, aku ada exam lain. HA HA HA kelakar tak kelakar la kan. Rasa macam nak pergi ''Bank", dan melaburkan benda benda sepatutnya. Ahh nikmatnya hidup, lega kau tahu . Oh yee siapa yang tahu aku exam apa, maksudnya dia prihatin pasal aku. ewahh terharunya aii. k k aku rasa aku dah berubah jadi rajin tadi, so yeahh aku nak pergi baca buku addmath agama islam.


GOOD LUCK TO ME!
Do the best and be the best.









* banyak merepek? haha tak sangka pulak kau perasan.







2 comments: